sâmbătă, 21 februarie 2009

Damn birds! :)

Am profitat un pic de soarele de afara (e drept pana am reusit niste cadre s-a dus... :) ) sa prind niste vrabitute ce mi-au cantat la geam dis de dimineata. Am pus niste momeala (malai cu apa ca sa nu-l ia vantul) si mi-am fixat camera pe trepied.
Am folosit obiectivul Canon Macro 100mm pt ca avea distanta focala mai lunga, am focalizat manual, am setat modul Av (F8) si am asteptat.... si am asteptat... si am asteptat....
Am inghetat vreo 4-5h lasand usa de la balcon deschisa si am tras vreo 30 de cadre in total. :D Ain't easy job... God damn it! :) Am selectat 3 cadre din 10 mai reusite... La primele 2 fotografii am folosit un F8, iar la a 3-a un F5.6 (se poate observa din DOF diferenta)

Tip: setati camera pe mod "Continuous shooting" si cand prindeti zburatoarea in cadru... shoot shoot shoot :D.
Ca dezavantaj as putea aminti ca pasarea sa fie deranjata de declansator si sa-si ia zborul :)

2 comentarii:

Adrian Petrisor spunea...

foarte fain ai suprins-o !!!!!! :)

Angi S spunea...

nice! pe mine ma viziteaza zilnic doi porumbei...imi lipsesc doar aparatura si talentul sa-i pot surprinde si eu asa fain! :)

website statistics