duminică, 12 aprilie 2009

Romexpo 2009 - Girls

Cand mergi la Romexpo, mergi pentru motoare, masini sau pentru fete, sau pentru toate trei deopotriva. Pentru mine a fost un eveniment numai bun sa prind niste modele frumoase care sa-mi pozeze fara inhibitii mai ales ca am vrut sa testez si "the power of flash", blitul Canon Speedlite 430EX II, ultima achizitie care m-a mai usurat de niste banuti.
Cu cat sunt mai multe accesorii adaugate body-ului camerei cu atat trebuie sa inveti mai mult sa le balansezi in asa fel incat sa obtii o fotografie bine echilibrata.
Prima incercare cu blitzul pot sa zic ca n-a fost cea mai fericita, am folosit un ISO destul de mic (200-400) in speranta ca lumina data de aceasta sa ma ajute, dar n-a fost sa fie. Lesson learned.
Ca obiective am folosit Sigma 50mm 1.4 si Canon 20mm 2.8 pentru cadrele mai largi.
Prima serie e dedicata fetelor deci, enjoy :)

2 comentarii:

dalexandrescu spunea...

Dom'le dar ce de le-ai mai "impuscat" :)
Ai folosit blitz-ul la toate sau doar la unele?
Si ca o constatare...50-ul e mult peste 20 (si nu ma refer la cifre) :)

Armand Niculescu spunea...

Da, l-am folosit la toate, si DA, e mult peste 20 intr-adevar. Nu stiu daca mai prind io asa obiectiv sharp ca Sigma asta. Ma gandesc daca n-ar fi fost mai ok un Tamron 17-50 2.8. Oricum ma mai joc cu el ca inca n-am scos tot ce poate din el si daca nu ma satisface... il vand... daca am cui :))

website statistics