duminică, 17 mai 2009

Hunters - Spiders macro

O combinatie intre un tub de extensie macro (Canon extension tube EF 25II), o lentila de apropiere (Canon Close-up Lens 250D), obiectivul dedicat macro (Canon Macro 100mm f/2.8) si blitzul macro (Metz 15 MS-1 MacroSlave TTL) au dus la niste rezultate spectaculoase si un raport de marire de 2:1.

Fotografiile de mai jos au fost facute "din mana" (fara trepied), cu focus manual. Ca setari am folosit un ISO 100, o apertura de F11 si un shutter speed de 1/160.

7 comentarii:

Anamaria C. spunea...

esti complet nebun!
pozele sunt dementiale. ma uit de la fulgere si nu am rezistat sa nu dau un comment. ;) eu sunt prietena cu al tau coleg Costin. El mi-a dat linkul, pt ca si eu fac poze. ale tale ROCKS! bravo!!!!!!!!!! ai zece de la mine

Armand Niculescu spunea...

multumesc Poze :) ce nume frumos! :)

Night Elve spunea...

:) nuuuu
Ma cheama Anamaria. De fapt nu ma cheama nimeni. Asa am numesc eu :D.

Anamaria C. spunea...

Te dezamagesc, cu toate ca Poze suna mai franch... :) Anamaria ( Night Elve, seceratorul, sau soul reaper ) cum imi mai spun prietenii :D

Armand Niculescu spunea...

acum inteleg de ce Night Elve :) u have no sleep. Poze chiar imi placea :))

Night Elve spunea...

:) da. bine . lasa ca ai tu somn :D
vrei sa vezi cam ce am facut eu? cu toate ca eu sunt o incepatoare si am un bridge nu un DSLR... :(( shame on me : )

Anamaria C. spunea...

http://seceratorul.blogspot.com/ this is me

website statistics