vineri, 25 februarie 2011

Entre les murs

Acest cadru l-am facut cu ceva timp in urma si nu l-am postat decat azi, din motive subiective.
E greu sa gasesti pe cineva sa-ti pozeze, mai ales nud. Modelul trebuie sa se simta sigura pe sine, pe corpul ei si sa aiba incredere in omul in fata caruia se expune.
Ca fotograf, atunci cand faci un nud ai o traire mai speciala, cel putin la mine asa se intampla. Trebuie sa gasesti echilibrul perfect intre ambianta si model, trebuie sa gasesti unghiul potrivit si cadrarea perfecta pentru a scoate maximum din model, plus inca o stare pe care mi-e greu s-o descriu in cuvinte.
Poate am reusit, poate nu, sunt convins ca e loc de mai bine din partea mea, dar cum altfel poti progresa decat prin incercari si primind critici obiective la ceea ce faci?
E un cadru la care tin si ma bucur ca l-am postat pana la urma. :)

5 comentarii:

"Cluj" spunea...

Foarte reusita, N. You did it, intr-un final. "Suntem" mandrii..., ca intodeauna. :)

july spunea...

foarte frumoasa poza , asculti doar muzica rock?

Armand Niculescu spunea...

merci.
99% da :)
se reflecta cumva asta in ceea ce fac sau dc intrebi?

july spunea...

am o mare pasiune pentru muzica in genere, de fapt am si cantat pe un alt stil de muzica , mie imi place enorm muzica neagra (black music) si da cred k muzica pe care o asculti u se reflecta in ceea ce faci.

Armand Niculescu spunea...

Thanks Ruma for checking out my blog :) It's been a while since I logged on on it

website statistics