duminică, 9 august 2009

Deliver The God - Photo session

Sambata am avut placerea de-a lucra cu niste baieti extraordinari si prieteni de-ai mei din Brasov, baieti ce activeaza pe scena rock deocamdata underground sub numele de Deliver The God. Pentru mine a fost o premiera deoarece n-am mai facut nicio sesiune foto cu o trupa rock in conditii de studio. Ca locatie am ales barul Music Cafe de pe strada Republicii din Brasov, o locatie ce-a venit ca turnata la ce aveam nevoie.
Setup-ul a fost format din blitzul de studio Electra Classic Plus 300 + blitzul extern Canon Speedlite 430EX II. Setarile camerei au fost full manuale, ISO 100, F4-F5.6 si un shutter de 1/100-1/125.
Obiectivul folosit a fost Canon 17-40L, un obiectiv de care m-am indragostit si pe care nu l-am mai dat jos de pe body de cand l-am luat.
Ce-a iesit, vedeti mai jos.

Niciun comentariu:

website statistics