luni, 31 august 2009

Rodica

Cu siguranta una dintre cele mai reusite sesiuni foto le-am avut alaturi de Rodica si al ei sotz si asistent al meu, Petru.
Frumoasa, fotogenica si cat se poate de naturala totul a decurs cat se poate de normal, pe ritm de jazz.
Am ales "fotografia de rezistenta" s-o numesc asa, o fotografie ce mie imi place foarte mult.
Am folosit un background negru, lumini de studio si superbul obiectiv Sigma 50mm 1.4 la o apertura de f4, cu un shutter de 1/350, ISO 100.
Thanks to Jorjet for being a great "consiglieri" printr-o critica obiectiva din punct de vedere post-procesare si Rodicai ca mi-a fost model :)

4 comentarii:

marius grozea spunea...

frumos,sensibil!

Angi S spunea...

ma mai invart, mai citesc un blog...si ma intorc tot la ultima ta postare...are o stare incredibila fotografia asta...si da...Rodica emana frumusete, sensibilitate, caldura...bravo Armand...u're a lucky man sa ai asa femei frumoase ca si modele...:)

Armand Niculescu spunea...

multumesc! abia astept sa vad cum arata pe hartie.

Angi S spunea...

Cum arata pe hartie? :)

website statistics