duminică, 29 martie 2009

Catalina - outdoor child portret

O data cu venirea oficiala a primaverii (sa vedem cat tine) s-a creat un complot intre mamica acestei scumpe domnisoare si mine sa facem o sesiune foto pe lumina naturala in parc. Mi s-a spus ca-i destul de somnoroasa si fara chef, dar cand am ajuns in parc abia daca-mi putea focaliza obiectivul (Sigma 50mm 1.4, normal :D ) la cat de repede se misca. Dupa ce mi-am setat WB-ul pe custom cu ajutorul ExpoDisk-ului, am ales modul Av (F4), ISO 100 si i-am dat drumul. O parte din ce-a iesit puteti vedea in galeria ce urmeaza.


4 comentarii:

michaella spunea...

superba domnisoara :-), imi place cum se filtreaza razele soarelui prin borurile palariutei pe obrajori...
ps. superba si mamica ei, astept continuarea :-)

Angi S spunea...

ma declar fan al fotografiei cu palariuta...plus prima fotografie in care ochisorii aia te umplu de caldura numai cand ii privesti :). sweet child!

Cristina Barani spunea...

Cand venim in tara tare ne-ar placea sa ii faci cateva poze si motanelului nostru! Ne place tare mult cam tot ce am vazut si suntem fani declarati Armand Niculescu Photography! Artwork rules!

Armand Niculescu spunea...

:) merci. cu mare placere :)

website statistics