luni, 23 martie 2009

Indian Fall & Shining - Live in Brasov

Sambata 21 martie 2009, fiind prezent la evenimentul organizat de Kogaionon, am avut ocazia sa vad ce poate obiectivul Sigma 50mm F1.4 EX DG in conditii de lumina foarte slaba. Obiectivul s-a comportat binisor fiind destul de rapid in unele momente, in altele fiindu-i foarte greu sa focalizeze din cauza miscarii continue de pe scena.
Ca setari am folosit modul Av (1.4-2.2) si un ISO destul de mare (1600). Blitzul nu l-am folosit deloc.
La unele cadre mai largi am scos de la naftalina obiectivul din kit (18-55mm) care zic eu ca a facut treaba destul de bunicica scotandu-ma din incurcatura, cel de 50mm fiind prea lung pentru unele compozitii.

Indian Fall
























































































Shining


6 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seria! Deja stau sa ma gandesc daca sa merg pe canon 50/1.4 sau pe sigma asta al tau...pare destul de sharp! Spor!

Anonim spunea...

Foarte bune pozele scumpe Armand, imi permiti sa te numesc asa, dar mi se pare mie sau obiectivul pe care l-ai folosit are tendinta sa mai dea unele erori si sa se miste greoi. Intreb si eu.

Armand Niculescu spunea...

draga palarie pe care o cunosc, e adevarat ca in unele momente imi venea sa-mi strang jucariile si sa merg acasa din cauza ca pierdeam focusul instant din cauza ca indienii se miscau mult prea mult ca de obicei iar in altele obiectivul pur si simplu refuza sa mai focalizeze... deh, personalitate puternica.
inca ma intreb daca e de la camera sau de la obiectiv.
incet incet, incep sa-i invat secretele, thats the beauty of life isn't it? :)

Anonim spunea...

Salutare prieteni :-)

Se pare ca focusul se pierde din cauza absentei totale a luminii de culoare alba. Cred ca ai nevoie de ceva lumina care sa contina cat de cat si lunginea de unda a culorii albe... PAR-urile cu leduri folosite la concert, cele care s-au facut vinovate de iluminarea din fata a artistilor dadeau o lumina care era compusa exclusiv din albastru + verde + rosu de multe ori folosite fara sa fie combinate... Asa ca nu va judecati prea aspru aparatele sau obiectivele dupa aceste poze pe care eu le consider super in conditiile de iluminare folosite la acest spectacol.

T. Emanuel spunea...

Frumoase fotografii ! Felicitari pentru ele ! :) Eu a trebuit sa pun blitz ptr ca nu am inca nici un obiectiv atat de luminos iar nikon d40 al meu nu poate foarte multe . Exact cum ai spus si tu pe undeva pe aici : fiecare, dupa buget .Si m-am si vazut in unele fotografii ale tale de la eveniment . :)))

Armand Niculescu spunea...

:) merci Emanuel. Secretul a stat in obiectivul Sigma. :) la fiecare foto session ma impresioneaza din ce in ce mai placut

website statistics