luni, 7 septembrie 2009

Steve Vai - Cerbul de aur - Brasov 2009

O zi incredibila pentru un pasionat de fotografie si in special de portrete, o zi perfecta pentru un pasionat al instrumentului cu 6 corzi numit chitara.
Am avut deosebita placere sa-l insotesc pe Berti Barbera ce urma sa-i ia un interviu celui ce este cu siguranta cel mai mare chitarist al lumii dupa parerea mea, a tuturor timpurilor, Steve Vai, la conferinta de presa tinuta cu ocazia microrecitalului sustinut de acesta la Cerbul de Aur.

Faptul ca am fost fotograf la acest eveniment made my day. Totul a fost perfect nu numai pentru ca l-am avut pe Steve ca model, dar am auzit toate raspunsurile la intrebarile interviatorilor, pline de umor si dezinvoltura ale artistului.































Un moment extrem de amuzant al interviului a fost acela cand Steve a simulat cum va fi pe patul sau de moarte, cum ca si atunci o sa moara cu chitara in brate, o ultima solistica si...

















O amintire frumoasa, poate una din cele mai frumoase, o fotografie cu mine si Steve. Yeah! \m/

5 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos.emotionant.

plaiesu spunea...

ce e cu betigashul din funduletul tau? foarte "natural" zambetu. esti mai bun in spatele camerei.

prietenu preferatei tale de la bv :-)

Anonim spunea...

cei cu ranjetu ala "natural" de pe fata ta. te tinea vai de o buca.
esti mai fain in spatele camerei :-)
un prieten din bv.

Armand Niculescu spunea...

ce sa fac mah.. nu prea stiu sa pozez... :D plus.. eram ud tot itz dai zeama :D a fost cea mai scurta secunda din viata mea :))

Angi S spunea...

m-am distrat citind comentariile prietenilor tai...:)) si mi-am amintit de o critica pe care mi-ai facut-o cu mult timp in urma vis-a-vis de zambetul meu din poze :D...suna cam asa: "oricum iti arati fasolea in toate pozele...bine macar ca e alba" ...:)):))

website statistics