duminică, 13 septembrie 2009

Arcana - live in Brasov 2009

Sambata am fost prezent la un nou eveniment organizat de DonisArt si Kogaionon, un live la care au luat parte o trupa din Suedia ce-a mai calcat pragul salii Reduta din Brasov in 2008, Arcana, si doua formatii din Spania, Der Blaue Reiter si Narsilion.
A fost o sesiune foto ce nu prea mi-a placut deoarece scena era foarte incarcata, unghiurile destul de limitate si personajele de pe scena destul de statice.
Lumina, moartea pasiunii in cazul de fata, mi-a dat si ea de lucru cu greu reusind sa obtin niste timpi de expunere rezonabili, obligandu-ma sa setez ISO-ul la 1600.
Am selectat doar cateva cadre pentru blog, restul urmand sa apara pe site-urile celor doi organizatori.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pt asta te invidiez! mi-a parut rau ca nu am putut ajunge! merci pt poze! bafta!

website statistics