duminică, 20 septembrie 2009

Ford - toys for big boys

Astazi a fost o zi speciala. Aveam chef sa ies din casa sa dau o raita prin frumoasa capitala, sa incerc niste fotografii de strada.
M-am decis sa scot obiectivul Sigma 50mm pentru o treaba ca asta si sa incerc niste cadre la apertura maxima f/1.4 pentru a obtine un DOF cat se poate de frumos.

Plimbandu-ma pe langa Ateneu, am zarit un domn foarte relaxat intr-o masina de epoca, un Ford foarte bine intretinut. L-am intrebat politicos daca pot sa-i fac un portret si domnul la fel de binevoitor mi-a raspuns ca pot sa fac cate poze vreau.
Am inceput sa "rup" Fordul pe bucati pentru a evidentia elementele componente ale acestuia.
Dupa aproximativ 5 minute au venit doi proaspat casatoriti, s-au suit in masina alaturi de domn si au plecat.
Totul s-a petrecut atat de repede incat nici n-am apucat sa-l intreb ce model este, din ce an, si poate sa-i cer o adresa de email in caz ca ar fi dorit sa-i trimit si lui fotografiile.

Piesa de rezistenta era o placuta pe care scria "Diferenta dintre barbat si copil este data de pretul jucariilor lor". :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

intr-adevar ai surprins extrem de bine atitudinea relaxata a domnului, proprietar sau nu al masinii

faine poze :)

Armand Niculescu spunea...

Multam! El era proprietarul :)

Angi S spunea...

Ow...I love Ford :)...u know :))

kittynel spunea...

http://www.ps2.ro/Pagini/Stirea_zilei/04_Evenimente/2009/05/01/1.html uite si modelul, anul fabricatiei si numele proprietarului ;)

cap de lista!

excelente unele din poze!

cris aka tkd ;)

Armand Niculescu spunea...

Angi now I know :) everybody loves Ford :P

nice researches detective! sau sa zic TK Detective :D

website statistics